جلسه دوازدهم انجمن در تاریخ ۲۰ دی ماه برگزار گردید و تعداد ۱۷ نفر از دوستان در این جلسه شرکت داشتند . جلسه با صحبتهای جناب ایازی در مورد دو موضوع ۱- ارائه پیشنهاد توسط اعضاء بابت برگزاری مراسم سالگرد شروع به کار انجمن و ۲- انتخاب اعضای جدید هیئات امنا در جلسه آتی انجمن شروع شد. بخش ۳۶۰ درجه با صحبتهای آقای پیرملکی در خصوص معرفی موسسه پیو در آمریکا و افزایش و رشد دین داری در سطح دنیا و در ادامه اشاره به افزایش تعداد مطالعات در حوزه دین و رشد کمی و کیفی آن شروع شد.آقای سلیمانیان نیز در مورد سخنرانی مصطفی ملکیان در ارتباط با فضیلت و ضرورت ساده زیستی صحبت نمودند. در ادامه خانم بیگدلی در مورد مقاله در حوزه جامعه شناسی نوشته دکتر قاضی صحبت نمودند. آقای شجاعی در مورد علل موفقیت افراد در حوزه کسب و کار صحبت نمودند. جناب جواهری زاده در مورد پادکست مربوط به آقای رنانی صحبت هایی داشتند و در ادامه توضیحاتی درباره خانم هچ و نظرات ایشان در مورد پارادایم جدید و معنویت ایراد نمودند. آقای اصلانی در مورد مقاله ای با موضوع رابطه تجاوز برند و رابطه رفتار مصرف کننده با متغیر مداخله گر صحبت نمودند. در نهایت جناب ایازی اشاره ای به راه اندازی مرکز علوم شناختی در دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین برگزار کارگاه های علوم شناختی در دانشگاه علامه صحبت داشتند
در بخش دوم و پایانی ارائه آقای دکتر باقری در مورد ظرفیت شناسی حوزه و دانشگاه در حل مسائل نظام ارائه داشتند. در پایان از دوستان خواهشمندیم در مورد نحوه برگزاری سالگرد انجمن و انتخاب اعضای هیئات امنا نظرات خود را اعلام نمایند تا جمع بندی صورت گیرد.
